VEELGESTELDE VRAGEN

We hebben alvast de veelgestelde vragen voor je op een rijtje gezet.

Staat jouw vraag er niet tussen? Bel, mail of WhatsApp ons dan gerust!

Kan ik parkeren bij ROEFF?

Je kunt je auto eenvoudig parkeren in 'Parkeergarage Gooiland'. Deze bevindt zich op 150 meter lopen vanaf ROEFF. Daarnaast liggen de parkeergarages ‘Gooische Brink’ en ‘Hilvertshof’ een paar honderd meter verder. 

Hoe kan ik bij jullie betalen?

Je kunt betalen via de QR-code aan tafel, contant geld, via pinbetaling of met je creditcard. Ook doen wij niet moeilijk als je de rekening wilt splitsen. Helaas is het niet mogelijk om op rekening bij ons te betalen.

Ik heb een allergie. Houden jullie daar rekening mee?

No worries! Als je bij binnenkomst even aangeeft wat je wensen zijn, dan houden wij daar rekening mee.

Ik ben vegetariër. Hebben jullie ook voor mij iets op de menukaart?

Bij ROEFF hebben we voor ieder wat wils. Ook voor vegetariërs hebben wij voldoende opties op onze menukaart staan. Het grootste gedeelte van onze gerechten is ook in een vegetarische of vegan variant beschikbaar. Vraag onze medewerkers om meer informatie. 


Wij hebben iets te vieren. Mag ik versiering meebrengen?
Bel ons even en dan regelen wij wat leuks voor je!

Wat is jullie beleid m.b.t. corona?

Wij bieden alle handvatten voor een gezond verblijf en volgen de richtlijnen van het RIVM. Denk hierbij aan handen wassen, routing, hygiënemaatregelen en schoonmakers. Wel hopen we dat je alles omtrent corona op ons dakterras kan vergeten. 

Ik heb een klacht. Waar kan ik dit melden?

Oei, dat is niet fijn! Stuur een mailtje naar info@roeff.nl en wij gaan met je feedback aan de slag.

Hoe lang mag ik op jullie dakterras verblijven?

Wij werken door de huidige maatregelingen met tijdsloten (12:00 - 14:00, 14:00 - 16:00, 16:00 - 18:00). Zodra er nieuwe versoepelingen voor de horeca komen, zullen we de tijdsloten herzien. 

Zijn jullie ook toegankelijk voor rolstoelen?

Wij zijn prima toegankelijk voor rolstoelen. We hebben een lift die je naar de eerste verdieping brengt waar ons dakterras is gevestigd. Op het dakterras dienen we wel nog een drempelhulp in te zetten. Graag vernemen wij het van te voren als we de drempelhulp voor je in kunnen zetten, zodat deze voor je komst al geplaatst is. Wel zo handig!

Kan ik mijn hond meenemen?

Helaas is het niet toegestaan om huisdieren mee te nemen naar ROEFF.

Kan ik bij jullie een groepsreservering aanvragen?

Wil je een bedrijfsborrel, feestje of ander evenement organiseren? Bij ROEFF zorgen we ervoor dat jouw gasten met een glimlach ons dakterras verlaten. Je lees hier meer over het maken van een groepsreservering.